Selecteer een pagina

Branding
Een vernieuwde salon vraagt om een nieuwe branding en huisstijl. Totall Image gaat de focus namelijk meer op mannen leggen. Daarom hebben Totall Image en ik de handen ineengeslagen en een frisse, professionele, stoere, toegankelijke en herkenbare huisstijl ontwikkeld. De gele, iconische, kleur die de hair & nail salon voorheen in haar huisstijl gebruikte krijgt een net zo prominente plek in de huidige branding. Het stijlvol geel wordt gecombineerd met een stoere zwarttint. De verticale lijn in de ontwerpen zorgt voor de dynamiek en vormt een contrast met de rechte vlakken waarin tekst en afbeeldingen worden geplaatst. De typografie is vriendelijke, duidelijk en “straight tot the point”.

Werkplan
Overzicht is belangrijk, daar weet deze hair & nail salon alles van. Daarom hebben we samen het “werkplan kleur” geïntroduceerd. Doordat de medewerk(st)er van de salon het hele kleurproces visueel doorloopt wordt er aan elke stap gedacht. Zo kan de
kap(st)er de juiste producten voorschrijven aan de klant. Dat zorgt op zijn beurt weer voor een stijging van de omzet. Door één PMS-kleur met verschillende percentages van dekking te gebruiken blijft het werkplan overzichtelijk en clean. Daarnaast zorgt de schematische vormgeving en visuele illustratie van het hoofd voor een duidelijk en helder beeld voor de medewerk(st)er.

Werkplan
Overzicht is belangrijk, daar weet deze hair & nail salon alles van. Daarom hebben we samen het “werkplan kleur” geïntroduceerd. Doordat de medewerk(st)er van de salon het hele kleurproces visueel doorloopt wordt er aan elke stap gedacht. Zo kan de
kap(st)er de juiste producten voorschrijven aan de klant. Dat zorgt op zijn beurt weer voor een stijging van de omzet. Door één PMS-kleur met verschillende percentages van dekking te gebruiken blijft het werkplan overzichtelijk en clean. Daarnaast zorgt de schematische vormgeving en visuele illustratie van het hoofd voor een duidelijk en helder beeld voor de medewerk(st)er.